تنهایی در عصر ارتباطات؛
وقتی شبکهها زیاد میشوند اما دلها دورتر میمانند
با وجود گسترش شبکههای اجتماعی، و افزایش راههای ارتباطی، احساس تنهایی در میان افراد، بهویژه جوانان، بیش از گذشته به چشم میخورد؛ پدیدهای که نتیجه تغییر سبک زندگی بر تعاملات واقعی است.